Lyt - en podcast til lyrikelskere

Adgang
Fri adgang for alle
LYT er bibliotekernes nye podcast om både ny og gammel lyrik. Hvert afsnit præsenterer et tema og en stribe indslag, der bringer dig tættere på lyrikken.

LYT præsenterer danske digtere gennem personlige samtaler og kan inspirere dig til din næste læseoplevelse.

LYT bringer lyrikken i øjenhøjde, og med LYT får du indblik i digternes maskinrum.

Hvor kan du høre LYT?

Du kan høre podcasten LYT på hjemmesiden lytlyrik.dk, i din podcast-app eller via Apple Podcasts.

Hvad er en podcast?

En podcast er lydoptagelser, du kan høre, hvor du vil og når du vil på din mobil, tablet eller computer - en slags radioudsendelse, der aldrig bliver sendt i radioen.

LYT er produceret af Silkeborg Bibliotekerne i samarbejde med Vejle Bibliotekerne og er støttet af Slots- og Kulturstyrelsen.