buggi

buggi - skønlitterære bøger for 8-12-årige

Adgang
Fri adgang for alle
Skal bogen være lang eller kort? Let eller lidt sværere? Og hvad skal den handle om? Brug emojis til at finde den helt perfekte bog til dig på dit bibliotek.

Hvordan virker buggi?

På buggi kan du vælge om din perfekte bog er kort eller lang, let eller svær og med meget tekst eller tegninger. Derudover kan du ved hjælp af emojis vælge, om du mest er til romantiske eller spændende bøger, om det skal handle om sport eller dyr og meget mere.

Vælg dit bibliotek

Inden du begynder din rejse rundt på buggi, skal du på biblioteksikonet øverst i højre hjørne vælge, hvilket biblioteks bøger, du ønsker at dykke ned i.

Du kan vælge mellem:

Reserver eller find bogen med det samme

Når du har fundet en bog, du gerne vil låne, kan du se under bogens beskrivelse, om den er hjemme eller skal reserveres.

Hvis den er hjemme, kan du klikke på "Find på hylden", og se hvor den står.

Hvis den ikke er hjemme, kan du klikke op "Reserver", og du vil blive ledt her til nyborgbibliotek.dk, hvor du kan logge ind og reservere bogen.

Rigtig god fornøjelse!