eKurser.nu

Adgang
Fri adgang for alle
eKurser.nu tilbyder en lang række af digitale online kurser til dig, der har brug for hjælp til det digitale. Du kan bl.a. få kurser i det offentliges digitale tjenester, sociale medier eller hvordan du finder rundt på internettet.

Tilgå kurserne hvor du vil

Det er folkebibliotekerne, der står bag eKurser.nu, hvor du kan lære tingene på en enkel måde. Hvert kursus varer højst et kvarter, og du kan vælge at dygtiggøre dig, hvor du vil, og når du vil. Du har blot brug for en computer eller en tablet, der kan komme på internettet.

Har du ikke det så kom ned på biblioteket og lån en computer. På Nyborg Bibliotek kan du desuden deltage i Den Digitale Time, hvor vores bibliotekar Andreas Havelund guider dig gennem en lang række digitale emner og svarer på dine spørgsmål.

Kommentarer fra eKurser.nu-brugerne

”For mig betyder det alt. Jeg Kender ingen der kan hjælpe mig. I dag er jeg tryg ved nettet. Takket være hjælpen fra eKurser.nu - Tusind tak”.
”Jeg blev lidt overrasket over at (eKurser.nu) findes. Det er både smart, men også meget nemt for de ældre, så de kan være med og samtidig også få noget godt ud af det."