Biblioteket kommer

Nyborg Bibliotek er for alle borgere - også dig, der gerne vil læse bøger, men ikke selv har mulighed for at komme ned på dit lokale bibliotek. Hvis dette passer på dig, kan du blive BK-låner, og dermed få dine biblioteksbøger hentet og bragt.

Sådan foregår det

Som BK-låner får du besøg af os på din private adresse en gang hver 6. uge. Du bliver tilknyttet en fast bibliotekar, der ringer et par dage før din næste levering for at høre, hvad du ønsker. Du kan både ønske konkrete titler, bøger om et emne eller bøger i en særlig genre. Herefter finder bibliotekaren titler indenfor det ønskede område, og vores chauffør kører ud til dig med de nye bøger, og tager de gamle med tilbage.

Du skal kort sagt ikke bekymre dig om andet, end hvad du gerne vil læse. Alt det andet, klarer vi.

Sådan tilmelder du dig

Hvis du er interesseret i at blive BK-låner, kan du sende os en mail på bibliotek@nyborg.dk  eller ringe på tlf. 63 33 70 75.