Biblioteket som App

Adgang
For lånere ved Nyborg Bibliotek
Nemt. Hurtigt. Smart. Download den gratis app "Biblioteket" til din smartphone – så er Nyborg Bibliotek altid lige ved hånden. I appen kan du bl.a. holde styr på lån og søge efter materialer.

Log ind

Appen hedder ”Biblioteket” og du kan downloade den der, hvor du henter dine apps.

Når du åbner den første gang, skal du vælge kommune. Skriv ”Nyborg” i søgefeltet ”Find din kommune” og vælg ”Nyborg Bibliotek”.

Du er nu inde på Nyborg Bibliotek i appen, men du er stadig ikke logget ind. For at logge ind, skal du nede i bunden klikke på ”Min side” og logge ind med CPR-nummer og din pinkode, ligesom når du logger ind her på hjemmesiden.

Forsiden

På forsiden kan du finde inspiration til din næste læseoplevelse og se de kommende arrangementer og seneste nyt fra Nyborg Bibliotek.

Du kan også se dagens åbningstider for det bibliotek, du har valgt som tilhørsfilial (Nyborg, Ullerslev eller Ørbæk). Ved at klikke på åbningstiden, kan du også se åbningstider for andre dage og de andre biblioteker i Nyborg Kommune.

Klikker du på søg i bunden, kan du søge i alle Nyborg Biblioteks materialer. Når du har søgt på noget, dukker ordet ”Filtrér” op over alle søgeresultaterne. Her kan du ligesom på hjemmesiden filtrere efter genre, sprog etc.

Min side

På ”Min side” kan du holde styr på dine lån, se afleveringsdatoer, forny materialer, se dine reserveringer og se eventuelle melleværende.

Du kan også se, om du har beskeder om en snarlig afleveringsfrist, et materialer til afhentning m.m.

Betal med MobilePay

Hvis du har mellemværende med Nyborg Bibliotek, kan du betale dem med MobilePay via appen. Dette kræver, at du har MobilePay-appen installeret på din smartphone eller tablet.

Når du befinder dig i mellemværende, kan du klikke på ”Betal med MobilePay” og så videreføres du automatisk til MobilePay.