Nyborg Kulturnat

Nyborg Kulturnat 2024

Glæd dig til Nyborg Kulturnat 2024 fredag 24. maj kl. 16.30-22.00.

Tilmeld dig Nyborg Kulturnat 2024

Du/I har mulighed for at deltage med en bod, stand og/eller aktivitet. Det kunne være musik, teater, dans, kunst, sport, digtoplæsning, tryllekunst eller noget helt andet.

Vi vil gøre, hvad vi kan for at imødekomme jeres ønsker! - men vær opmærksom på følgende:

• Der er kun et begrænset antal boder på Torvet.
  • Vi kan ikke garantere at der er en scene til alle aktiviteter.
  • Har I lyst til at deltage med en salgsbod er dette også muligt.
    Husk at I selv skal ansøge om nødvendige tilladelser. Vi forbeholder os retten til at afvise boder der ikke overholder lovmæssige regler.

Som en del af Nyborg Kommunes grønne omstilling har vi en forhåbning om, at alle tænker bæredygtigt i materialer og aktiviteter.

Ved tilmelding forpligter I jer på at holde boderne åbne kl. 16.30-21.00 - gerne længere.

Herunder kan du se områderne for Nyborg Kulturnat 2024.

Tilmeldingsfrist til Nyborg Kulturnat er søndag 25. februar 2024.

Tilmeld dig Kulturnatten via dette link!

Område for Nyborg Kulturnat 2024

På kortet herunder kan du se i hvilke områder af Nyborg By, kulturnatten finder sted.

Spørgsmål

Har du spørgsmål om Nyborg Kulturnat, kan du kontakte projektkoordiantor Ditte Christoffersen på 6333 7075 eller på mail dich@nyborg.dk.