Ledige stillinger

Alle stillinger bliver opslået. Vi gemmer således ikke uopfordrede ansøgninger.

Begejstret børnekulturformidler til Nyborg Bibliotek (barselsvikariat)

Har du erfaring med bibliotekstilbud til børn og unge? Har du lyst til at udvikle og formidle viden, læringstilbud og kulturelle aktiviteter til børn og unge? Så se her!

Vi søger en kollega der, som en del af Team børn & unge, vil bidrage til udviklingen af vores bibliotekstilbud. Du skal have et særligt fokus på formidling af litteratur og kultur til børn i form af udstillinger og kulturel aktivitet på tværs af vores tre biblioteker. Derudover indgår du i vagtplanen omkring udlånsarbejdet og skal derfor have lyst til at betjene den brede brugerflade og tage del i de opgaver, der relaterer sig til vejledning og formidling i udlånet.

Læs mere og søg jobbet via dette link!

Har du spørgsmål hertil, er du altid velkommen til at kontakte biblioteksleder Winnie Foldager Glad på mail: wif@nyborg.dk